Sekretariat
Pracownicy:
- Marzena Janczak
- Aleksandra Ciećwierska
Wniosek pobiera się w sekretariacie szkoły lub ze strony internetowej:
> > Wniosek – legitymacja < < > > Wniosek – świadectwo < <
PROCEDURA WYDAWANIA DUPLIKATÓW ŚWIADECTW SZKOLNYCH
w Liceum Ogólnokształcącym im. Czesława Tańskiego w Puszczy Mariańskiej
Na podstawie:
- § 22 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 28 maja 2010 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych (tekst jedn.: Dz.U. z 2014 r. poz. 893 ze zm.).
- Załącznika “Wykaz przedmiotów opłaty skarbowej, stawki tej opłaty oraz zwolnienia” do ustawy z 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U.2015.783 ze zm.)
-
- W przypadku utraty oryginału świadectwa szkolnego osoba, która otrzymała dokument, może wystąpić do szkoły, która wydała ten dokument, z pisemnym wnioskiem o wydanie duplikatu świadectwa, zgodnie z załącznikiem nr 1 do procedury.
- Wzór wniosku pobiera się w sekretariacie szkoły lub ze strony internetowej szkoły
http://www.lopuszcza.edu.pl - Za wydanie duplikatu świadectwa pobiera się opłatę w wysokości równej kwocie opłaty skarbowej od legalizacji dokumentu, tj. 26 zł.
- Wpłat można dokonać w sekretariacie szkoły lub na rachunek bankowy Rady Rodziców: 02 9297 0005 0300 0316 2004 0001. Jeśli wpłata była dokonana na rachunek bankowy, do wniosku należy dołączyć dowód opłaty.
- Termin wykonania duplikatu – do 14 dni.
- Szkoła sporządza duplikat świadectwa na podstawie dokumentacji przebiegu nauczania.
- Duplikat wydaje się na druku według wzoru obowiązującego w dniu wydania oryginału świadectwa lub na formularzu zgodnym z treścią oryginalnego dokumentu (jeżeli szkoła nie posiada odpowiedniego druku świadectwa) .
- Duplikat świadectwa zawiera:
- na pierwszej stronie u góry wyraz „Duplikat”,
- dane zgodnie z dokumentacją pedagogiczną,
- nazwiska i imiona osób, które oryginał podpisały lub stwierdzenie ich nieczytelności,
- datę wystawienia duplikatu,
- podpis dyrektora szkoły,
- pieczęć urzędową.
- na duplikacie nie umieszcza się fotografii absolwenta.
-
- Duplikat może zostać odebrany osobiście lub przez inne osoby posiadające pisemne upoważnienie po potwierdzeniu odbioru dokumentu własnoręcznym podpisem. Duplikat może zostać wysłany pod wskazany we wniosku adres listem poleconym.
-
- Jeżeli złożony wniosek nie zawiera informacji niezbędnych do odszukania dokumentacji przebiegu nauczania, wnioskodawca zostaje zobowiązany do uzupełnienia wniosku telefonicznie lub pisemnie.
- Duplikat ma moc oryginału i może być wydany ponownie.
- W sprawach nieuregulowanych powyższą procedurą decyzje podejmuje dyrektor szkoły.
PROCEDURA WYDAWANIA DUPLIKATÓW LEGITYMACJI SZKOLNEJ
w Liceum Ogólnokształcącym im. Czesława Tańskiego w Puszczy Mariańskiej
Na podstawie:
- § 22 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 28 maja 2010 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych (Dz.U.2014.893 ze zm.).
- Załącznika “Wykaz przedmiotów opłaty skarbowej, stawki tej opłaty oraz zwolnienia” do ustawy z 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U.2015.783 ze zm.)
- W przypadku utraty oryginału legitymacji szkolnej uczeń lub jego rodzice mogą wystąpić do dyrektora szkoły z pisemnym wnioskiem o wydanie duplikatu legitymacji szkolnej, zgodnie z załącznikiem nr 1 do procedury.
- Wzór wniosku stanowi załącznik nr 1 do procedury, wniosek pobiera się w sekretariacie szkoły lub ze strony internetowej.
- Duplikat legitymacji szkolnej wydaje się z fotografią.
- Do wniosku należy dołączyć podpisane imieniem i nazwiskiem aktualne zdjęcie legitymacyjne.
- Za wydanie duplikatu legitymacji szkolnej pobiera się opłatę w wysokości równej kwocie opłaty skarbowej od poświadczenia własnoręczności podpisu, tj. 9 zł.
- Wpłat można dokonać w sekretariacie szkoły lub na rachunek bankowy Rady Rodziców nr: 02 9297 0005 0300 0316 2004 0001. Jeśli wpłata była dokonana na rachunek bankowy, do wniosku należy dołączyć dowód opłaty skarbowej.
- Termin wykonania duplikatu legitymacji szkolnej – do 5 dni roboczych.
- Duplikat może zostać odebrany osobiście przez ucznia, jego rodzica/opiekuna prawnego lub przez inne osoby posiadające pisemne upoważnienie po potwierdzeniu odbioru dokumentu własnoręcznym podpisem. Duplikat może zostać wysłany pod wskazany we wniosku adres listem poleconym.
- Duplikat ma moc oryginału i może być wystawiony ponownie.
- W sprawach nieuregulowanych powyższą procedurą decyzje podejmuje dyrektor szkoły.